قرص های ضد چروک و ضد پیری ایمدینImedeen  بیش از دو دهه است که وارد بازار شده اند. این قرص ها محصول شرکت آمریکایی Pfizer می باشد.

ترکیب اصلی این قرصها کمپلکس دریایی(Biomarine Complex)، لیکوفنس جی.اس (Lycophence GS)و ویتامین C است. ترکیب فوق ترکیباتی هستند که اثرات مفید ضد پیری آنها در تحقیقات نشان داده شده است. 
کمپلکس دریایی بیومارین از نوعی ماهی تهیه می گردد که ساختار پروتئینی بدن آن بسیار شبیه پوست انسان است. عصارۀ پروتئینی ماهی موجب بازسازی پوست به صورت اختصاصی می گردد. ادامه مطلب با فلش زرد....

پس از مدتی لک های ناشی از پیری کاهش می یابد و ظاهر مویرگ های قابل رؤیت، بهبود می یابد.

 لیکوفنس جی.اس شامل دو ماده ضدرادیکال آزاد (Anti-oxidant) فوق العاده قوی می باشد:

ـ لیکوپن ( عصاره گوجه فرنگی رسیده ) :

خاصیت ضد رادیکال آزاد آن صد برابر بیشتر از ویتامین E است.

ـ عصاره هسته انگور :

مطالعات بسیار وسیعی روی آن صورت گرفته است که نشان می دهد ماده مؤثر موجود در آن ۵۰ برابر قوی تر از ویتامین E و ۲۰ برابر مؤثرتر از ویتامین C می باشد.

عصاره هسته انگور همراه با ویتامین C موجب خنثی شدن آنزیم های تخریب کننده پوست می گردد و به این ترتیب از پیری زودرس جلوگیری می نماید.

ویتامین C موجود در ایمدین به صورت طبیعی از گیاه آسرولا(Acerola) گرفته شده است که در ساخت کلاژن های جدید کاربرد بسیار زیادی دارد.

با وجود تعریف و تمجید های فراوان از اثرات معجزه آسای این قرصها در سایت های فارسی، یک بررسی در نظرات مصرف کنندگان خارجی این محصول نشان دهنده نظرات متناقض مصرف کنندگان است بطوری که خیلی از مصرف کنندگان اعلام رضایت کرده و عده ای هم ناراضی بوده اند برای نمونه نظرات مشتری ها را در سایت آمازون ببینید .
از آنجایی که ترکیبات بکار رفته طبیعی و مکمل غذایی هستند (اگر قرص اصل باشد) این قرص اصولا نباید عوارض خاصی داشته باشد.
هشدار: قرص هایی با این نام در بازار موجود که با قیمت خیلی پایین تر از کشور سازنده فروخته می شوند، بنظر می رسد با توجه قیمت های خیلی پایین نباید اصل باشند
. قیمت یک بسته 60 تایی در سایت خود شرکت سازنده برای آمریکا 77 دلار (بدون احتساب مالیات خرید) یعنی قیمت آن برای یک آمریکایی حدود 300 هزار تومان است. در حالی که سایت های ایرانی 40 هزار تومن هم قیمت داده اند!! 
استفاده از مطالب ما فقط با لینک به مطلب اصلی مجاز است.