کاهش میل جنسی در زنان امری شایع بوده و درصد بالایی از خانمها خصوصا از میانسالی به بعد آنرا تجربه می کنند. در مقاله قبلی به دلایل مختلف کاهش میل جنسی و مشکلات جنسی زنان اشاره کردیم.

در سایتها و کانالهای تلگرامی لیست بلند بالایی از نسخه های گیاهی و غیر گیاهی برای درمان بی میلی جنسی خانمها وجود دارد. اما همانطور که قبلا اشاره شد، مصرف بی رویه گیاهان و ترکیباتی که اثرات آنها مطالعه نشده است ممکن است نه تنها مفید نباشد بلکه آسیب هم برساند.

برای تقویت میل جنسی و تولید مثل در خانمها بهتر است از کپسولهای گیاهی ساخت شرکت ها معتبر و شناخته شده استفاده گردد. زیرا که این کپسولها حاوی مواد موثره استخراج شده از گیاهان هستند که اثرات آنها در مطالعات دانشگاهی و کلینیکی نشان داده شده است.

کپسول گیاهی و طبیعی WOMEN IN LOVE یکی از پر امتیاز ترین کپسولها در سایت آمازون آلمان می باشد و بیش از 38 مصرف کننده آلمانی نظرات مثبتی برای اثرات این کپسول اظهار داشته اند. 

ادامه مطلب...



این کپسول محصول شرکت آلمانی
 yesBalanceمی باشد و ترکیبات مهم آن به ترتیب زیر می باشد.


v    عصاره ریشه گیاه Lepidium meyenii: که در ارتفاعات 4000 متری کشور پرو رشد می کند و در طب سنتی سرخ پوستان کاملا شناخته شده است. تحقیقات مختلفی اثرات مفید ترکیبات موجود در ریشه این گیاه را بر روی میل جنسی هم در زنان و هم در مردان نشان داده است. این گیاه همچنین می تواند باعث بهبود رهایی تخمک یا تولید اسپرم هم شود.

 

Maca root

v    آرژنین : آرژنین یک اسید امینه نیمه ضروری برای بدن است که علاوه بر رشد و سوخت و ساز بدن برای تولید مثل طبیعی نیز ضروری است و همچنین اثرات ضد افسردگی از خود نشان داده است

 

Image result for l arginine


v    عصاره انار: عصاره عناره حاوی ترکیبات مفید پلی فنلی بوده و طیف وسیعی از ویتامین های مفید مثل  A, C, D, B6, B12 ، آهن منیزیوم و کلسیم را دارد.

 

pomegranate

v    ریشه گیاه Catuaba که در کشورهای آمریکای جنوبی اثرات مفید زیادی برای آن قایل هستند و حاوی مقادیر زیادی ایزوفلاونویید ها و  مواد معدنی مثل کلسیم، پتاسیم و منیزیم است.

 

 

v    ایزوفلاونویید های استخراج شده از سویا که برای درمامن کمبود هورمونهای جنسی زنانه مفید بوده و بر روی میل جنسی اثرات مفید دارند.

 

Soy Isoflavones

 

این محصول تمام استاندارد ها و مجوزهای سالم و بهداشتی بودن را از آلمان و اتحادیه اروپا دارد .