آشفتگی عجیبی بر بازار محصولات لاغری ایران حاکم است . محصولات متعددی در بازار با تبلیغات رنگارنگ و اغراق آمیز موجود است. در عین حال هر روز خبرهای رسمی و غیر رسمی از قرصهای تقلبی یا مخدر های مختلف موجود در محصولات لاغری می شنویم.

تو این آشفته بازار انتخاب محصولی سلام که حداقل به بدن آسیب نزند برای متخصصین امر هم کار بسیار دشواری است چه برسد به شهروندان عادی !
دوستان زیادی در خصوص یک محصول سالم و موثر بر روی اشتها، چربیها و لاغری سوال می کردند. لذا امروز برآن شدم تا گشت گذاری بر روی داروی های گیاهی و ترکیبات طبیعی موجود در بازار اروپا و آمریکا بزنم و پر امتیازترین و پر فروشترینهای آنها را پیدا کنم .

ادامه مطلب...

در اولین بررسی سایت معتبر و محبوب آمازون شعبه آمریکا را چک کردم و برای محصولات لاغری سرچ کردم- بهترین نتیجه ای که پیدا کردم مربوط به کپسول Evlution Nutrition Lean Mode  بود که پر فروشترین محصول آمازون بود و 1352 نفر از مصرف کنندگان به این محصول امتیاز و نظر داده بودند و امتیاز بسیار خوبی داشت

 


 

این محصول در سایت  bodybuilding نیز امتیاز خیلی خوبی از بیش از 1700 تا امتیاز دهنده دریافت کرده بود

 

این محصول اولین قرص لاغری بدون عوارض کاملا گیاهی و برنده جایزه بهترین قرص لاغری سال می باشد



چربی سوز لین  دارای چندین ماده چربی سوز می باشد. آن ها بدین ترتیب می باشند:

 عصاره کاهش وزن دارای 60 درصدکه از  HCA که از میوه گیاه گارسینیا و مانگوی آفریقایی استخراج شده و منجر به تقویت روحیه و کنترل اشتها می گردد. این محصول مانع از تبدیل کربوهیدرات ها به چربی می گردد. مطالعات برای تعیین اثر بخشی آن جامع نمی باشند.

 

عصاره دانه قهوه (به همراه اسید کلروژنیک): Evlution Nutrition LeanMode از دانه های بدون کافئین قهوه به منظور تقویت چربی سوزی و متابولیسم گلوکز استفاده می کند. مطالعات GCE نیز پراکنده می باشند اما در عین حال امیدوار کننده هستند. این کپسول همچنین حاوی عصاره چای سبز می باشد که آنهم دارای اثرات چربی سوزی می باشد.

CLA منجر به تبدیل چربی ذخیره شده به انرژی می گردد. این ماده تعداد سلول های چربی در بدن را نیز کاهش می دهد. نتایج آزمایشگاهی CLA بر روی انسان ها نیز ترکیبی می باشند اما حتی در شرایطی که نتایج قابل قبول نباشند چشم گیر نیز نمی باشند.

 استیل ـ ال ـ کارنیتین منجر به تامین انرژی و استفاده از چربی به عنوان سوخت در حین تمرین می گردد. مطالعات نشان می دهند که استیل ـ ال ـ کارنیتین بسیار موثر می باشد اما باید به همراه ورزش مورد استفاده قرار گیرد.

عصاره چای سبز منجر به تقویت متابولیسم و چربی سوزی می گردد. این محصول همچنین یک آنتی اکسیدان بوده و سلامت سلول را تقویت می کند. مطالعات در این زمینه بسیار جامع می باشند و نشان می دهند که EGCG موجود در عصاره چای سبز منجر به کاهش وزن می گردد.

 

مزایای چربی سوز لین مود اولوشن نوتریشن:

 فاقد محرک بوده و بنابراین افرادی که به موادی نظیر کافئین حساسیت دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند.

فرمول آن از مواد چربی سوز استفاده می کند.

بررسی های متعددی برای Evlution Nutrition LeanMode نوشته شده است و همه کاربران به دلیل عدم استفاده آن از محرک ها بسیار راضی می باشند.

ترکیب آن با سایر مکمل ها آسان می باشد زیرا هیچ گونه نگرانی در مورد تداخل محرک ها با یکدیگر وجود ندارد.

 

جدول کامل ترکیبات موجود در این قرص را در جدول زی می توانید ببینید

در نهایت می تواند گفت که لین مد بهترین یا یکی از بهترین قرصهای با ترکیب طبیعی و گیاهی موجود در بازار آمریکاست که محبوبت و فروش بالایی دارد . مطمعننا لین مد هم مانند هر قرص سالم دیگری بدون ورزش و تحرک کافی و کنترل تغذیه معجزه نخواهد کرد ولی برای آنهایی که دنبال یک قرص سالم و تایید شده هستند می تواند انتخاب خوبی باشد و نظرات اغلب مصرف کنندگان هم نشان دهنده موثر بودن آن است.