احتمالا شما هم محصولاتی را دیده باشید که ادعا می کنند بوتاکس مو هستند و باعث نرمی، صافی، درخشندگی و در کل باعث سلامت مو می شوند. 

بخش عمده محصولاتی که بنام بوتاکس مو عرضه می شوند همان محصولات کراتینه هستند و قیمت مشابه محصولات کراتینه دارند. این محصولات عمدتا در کشور هایی که کنترل شدید روی واردات و تقلب محصولات آرایشی و بهداشتی ندارن، به فروش می رسند. 

آیا واقعا محصولاتی بنام بوتوکس مو وجود دارد ؟ جواب بله است 

چندین برند آمریکایی محصولاتی فاقد کراتین و با استفاده از میکروسفر های ارگانیک تولید کرده اند. البته اسم بوتاکس برای این محصولات کلا گمراه کننده است زیرا این محصولات هیچ ربطی به سم بوتولینوم که در بوتاکس پوست بکار می رود، ندارد بلکه همانطور که در بالا گفته شد از میکروسفر ها تولید می شوند . 

قیمت این محصولات بسیار بالاتر از محصولات کراتینه و بوتاکس موی تقلبی است. در خود آمریکا از حدود 80 دلار تا 400 دلار متغییر است که در صورتی که کسی موفق شود آنرا وارد ایران کند قطعا قیمت تمام شده حداقل دوبرابر خواهد شد. با این حساب ارزانترین آنها هم بالای 600 هزار تومان خواهد بود . در پست های بعدی چند تا برند تولید کننده بوتاکس مو معرفی خواهد شد .

بنابرین محصولاتی که بنام بوتاکس مو در بازار و یا آرایشگاهها با قیمت نرمال عرضه می شود به احتمال خیلی زیاد همان محصولات کراتینه هستند.


مطلب مرتبط 👈 یک بوتاکس موی جدید و پر امتیاز